EUE81E

Velkoobchod a maloobchod DS

KOFGarant předmětu: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Detail předmětu

Typ předmětu:
Zařazení do semestru: 7. 8.
Hodin přednášek/semestr: 8
Hodin cvičení/semestr: 8
Exkurze:0
Zkouška: písemná a ústní
Předpoklady:Obecná ekonomie II., Základy obchodních nauk, Obchodní nauka
Popis, cíl a formy výuky:Cílem předmětu je poskytnout poznatky o postavení, úloze, úkolech a funkcích velkoobchodu a maloobchodu s akcentem na obchodní operace, které se v nich uskutečňují.

Kmenová literatura

1Martin, S., Colleran, G., Prodáno , GRADA Publishing, 2005
2Hlavenka, J., Internetový marketing, Computer Press, 2004
3Bureš, I., 10 zlatých pravidel prodeje, Management Press, Praha, 1994
4Burnett, K., Klíčoví zákazníci a péče o ně, Computer Press, 2004
5Spáčil, A., Péče o zákazníky, GRADA Publishing, 2004
6Hadravová, Zd., Obchodní technologie, Merkuria, Praha, 1980
7Vosoba, P., Dokonalé služby, GRADA Publishing, 2004
8Steel, J., Reklama plánování a příprava, Computer Press, 2004
9Schiffman, L.,G., Kanuk, L.,L., Nákupní chování, Computer Press, 2004
10Greff, G., 13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání, GRADA Publishing, 2006
11Černý, V., Prodejní techniky, Computer Press, 2004

Doporučená Literatura

1Hes, A., Velkoobchod a maloobchod, ČZU v Praze, 2007
2Herzman, P., Řízení dodavatelského řetězce, GRADA Publishing, 2004
3Hes, A., a kol., Chování spotřebitelů při nákupu potravin, ALFA nakladatelství Praha, 2010
4Pražská, L., Jindra, J., Obchodní podnikání, Management Press, 2002
5Caron, N., Prodej problémovým zákazníkům, GRADA Publishing, 2004
6Hammondl, R., Chytře vedená prodejna, GRADA Publishing, 2005
7Burstiner, I., Základy maloobchodního podnikání, Victoria Publishing, 1994